איך מנקים כתם של מיץ משטיח בהיר?

אין ספק כי כתם על השטיח בסלון גורם לכאב לב, ובמיוחד אם השטיח יקר. בעיקרון כשנשפך נוזל על השטיח יש חשיבות למהירות התגובה. גם אם מגיבים מייד, הרי שיש חשיבות גם לאיכות התגובה. לא כל פעולת ניקיון תיטיב עם השטיח. נהפוך הוא, פעולות מסויימות יכולות אפילו להזיק, להרחיב ולכער את הכתם. מה אם כן בכל זאת ניתן לעשות?

כפי שצויין לעיל, ככל שממהרים לנקות את הכתם כך יש סיכוי שהוא לא יתפשט ושניתן יהיה לנקותו ביעילות.
ישנה חשיבות רבה גם לאופן שבו מנקים את הכתם, שכן ניקוי לא נכון עלול רק להספיג את הנוזל עמוק יותר בשטיח ולסייע לו להתפשט, או אף לפגוע במרקם השטיח ובכך רק להחמיר את המצב.

מה שבכל זאת ניתן לעשות, בשלב ראשון, זה לנסות ולקנות חומר מיוחד לניקוי השטיח. חשוב להקפיד על הוראות היצרן ולבצע תחילה בדיקה של החומר בצד נסתר של השטיח.

אם השטיח לא מגיב טוב לחומר יש להימנע משימוש בחומר ולהיעזר בחברת ניקיון המומחית בניקוי שטיחים (carpet cleaning). אם אין מניעה להשתמש בחומר אפשר לנסות לנקות את הכתם בעזרת החומר.

במידה והכתם לא יורד מומלץ להזמין ניקיון מקצועי. חברת ניקיון מצויידת בציוד וחומרים מיוחדים לניקוי שטיחים ובעלת ידע ומיומנות בהתמודדות עם סוגי שטיחים שונים וסוגי כתמים שונים, ולסייע בהסרת הכתם וכן לשמירה וחידוש מראה השטיח.

כתמים על הספה בסלון? לחצו לקריאה כיצד ניתן להסירם

גם אם מדובר בהוצאה כספית מעט גדולה יותר, הרי שאין ספק שתהא זו פחותה ממחיר השטיח, בייחוד אם מדובר בשטיח יקר כמובן.

מעבר לכך, שלפעמים הסיבה לשמור שטיח אהוב היא לא רק כספית. ישנם שטיחים שספגו וצברו זכרונות אינספור, צעדים ראשונים של תינוקות ושאר רגעים של אהבה והרי שלא תמיד נרצה להיפטר מהם כל כך מהר.. ונעדיף להשקיע בניקיון של הכתם.

נשפך לכם קפה על המיטה? זה לא אבוד! לחצו לקריאה כיצד מסירים כתם קפה ממזרון

איך מורידים כתמי דיו והאם זה אפשרי? לחצו לכל המידע

1 תגובה

1 פינג

  1. תודה רבה חברים אחלה מאמר עזר לי מאוד..

  1. […] איך מנקים כתם של מיץ משטיח? […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.