אילו שירותי ניקיון כדאי לשכור לגן ילדים?

האם את בעלת גן ילדים פרטי ומתלבטת האם לשכור את שירותיה של חברת ניקיון או לקחת עוזרת פרטית? אם כן, כדאי שתשאלי את עצמך אילו שירותים נותנת חברה מקצועית ומה היתרונות שלה על פני עוזרת?

אין ספק שבתחום ניקיון מוסדות כמו גני ילדים ומעונות יום לחברת ניקיון יש יתרונות בולטים:

חברות מקצועיות מומחיות ומנוסות בניקוי מקומות ציבוריים, משרדים ומקומות בהם עוברים אנשים רבים מדי יום לצרכים שונים ומגוונים.

מדובר בפעולה שונה ומורכבת הרבה יותר מאשר ניקיון דירות. בנוסף, עסק או מוסד זקוקים לתחזוקה קבועה העומדת בזמנים.

בניגוד לבית פרטי שיכול לספוג העדרות של העוזרת מפאת מחלה או כל סיבה אחרת, עסק, למשל כמו גן ילדים, חייב בציחצוח והברקה קבועים ורצופים מדי יום.

חברה מקצועית מבטיחה ואחראית לכך שמדי יום יתייצב מנקה בגן. לחברה יש הרבה עובדים וכך גם אם אחד חולה, יהיה תמיד מחליף במקומו. כל אחד מאיתנו, שמגדל ילדים, יודע בדיוק עד כמה חשוב לשמור על סביבה נקיה!

צריך לזכור כי גן ילדים או מעון יום דורשים הרבה מעבר לניקוי רצפות. כמובן שהדברים נכונים הרבה יותר כשהמדובר בגן עם גינה / חצר צמודה. ניקוי חצר דורש מיומנות וידע רב.

טיפול בחול, בריצוף חוץ, וביצוע הדברה לצורך הרחקת חרקים ומזיקים העלולים להסתובב בחצר ולסכן את בריאות הילדים. לכל אלה השפעה ישירה על בריאות הילדים שמגיעים לגן.

הריצוף בחצר מלא כתמים ולא נראה טוב – מה עושים?

עובד/ת מקצועי/ת יוכל לבצע עבורך הן את הפעולות הרגילות והן פעולות מורכבות יותר אך הכרחיות, במיוחד לעסק כגן ילדים, כמו למשל: ניקוי שטיחים, ניקוי מקצועי של המזרונים עליהם ישנים הילדים ועוד.

איך מנקים כתם של מיץ משטיח?

חברת הניקיון תגיע לגן הילדים ותעבור איתך על המבנה והחצר וביחד תבנו תכנית פעולה התואמת את צרכייך וצרכי הגן. בעסק כמו שלך היגיינה היא עניין רציני מאד ולכן צריך להתייחס אליה במלוא הרצינות והמקצועיות.

מהניסיון שלנו, ההורים ישימו לב במהירות כי הגן נראה ומרגיש הרבה יותר נקי וזה יעשה הרבה יותר טוב לכולם. להורים, לילדים וכמובן שגם לכן, הגננות ומנהלות הגן.

האם כדאי להחליף שטיח מקיר לקיר?

1 פינג

  1. […] קיראו בהרחבה על: ניקוי גן ילדים […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.