פוליש – המדריך המלא לעבודה מקצועית!

כולם יודעים שאם יעשו פוליש הרצפות יבריקו ויראו כמו חדשות. אבל בעצם עושים בזמן הפוליש ומתי מומלץ לעשות פוליש מקצועי?

כולנו רוצים בית שמשדר ניקיון. לשם כך לא מספיק הניקיון הרגיל, ואחת לכמה זמן כדאי לבצע פוליש. זוהי בעצם שיטת קירצוף וניקוי עמוק של הרצפות. הפעולה מסירה לכלוך עמוק, מצטבר וקשה שאינו ניתן לניקוי בשיטות הרגילות.

הפוליש מחדש את המראה הרצפה, מקנה לה מראה מבריק ושכבת הגנה מלכלוך ובליה. פעולה זו נעשית בעזרת ציוד ייחודי ודורשת מיומנות ומקצועיות, ונעשית רק על ידי חברת ניקיון. אתה לא צריך להחליט לבד באיזה סוג לבחור.

חברת הניקיון תבדוק את סוג המרצפות שלך ותמליץ לך עם שיטת הפוליש המתאימה לך. נוהגים לעשות פוליש לאחר ניקיון יסודי, כשרוצים להחיות ולחדש מראה של רצפה ישנה, לאחר שיפוץ או לפני כניסה לדירה חדשה. 

קיימים 4 סוגי פוליש שאתם צריכים להכיר!

פוליש ווקס – השיטה הנפוצה מכולן במהלכה נעשה שימוש במכשיר קרצוף ולאחריו מורחים על הרצפה שכבת שעווה מותכת המקנה לה מראה מבריק ונקי.

פוליש קריסטל – שיטת קרצוף מורכבת יותר מהראשונה הנעשית באמצעות צמר פלדה. לאחריה נמרחים על הרצפה מספר חומרים המקנים לה מראה נוצץ ויוקרתי (רטוב) וכן שכבת הגנה השומרת על המרצפות מלכלוך ושריטות. כמו כן החומר מונע סכנת החלקה.

פוליש אקרילי – מתאים למשטחי ריצוף תעשייתיים כבטון או פי.וי.סי וניתן לראות דוגמאות לכך בחניונים ציבורים רבים, בעיקר מתחת לבנייני משרדים או מבני ציבור חדשים.

פוליש סינטטי – מתאים למשטחים תעשייתיים ובמיוחד למפעלי או חברות היטק ואלקטרוניקה שכן החומר מונע מהרצפה להעביר חשמל סטטי. אל תחשבו לעשות את הפוליש הסינטטי בתוך בתים פרטיים – זה ממש לא מתאים.

יש לציין כי ישנם סוגי ריצוף בהם לא ניתן לבצע פוליש למשל קרמיקה או גרניט. חברה מקצועית תמליץ לכם במקרה כזה על ליטוש אבן והברקה בדרך אחרת כמו מריחת סילר שיתאים לסוג הריצוף בבית או בדירה שלכם.

קיראו בהרחבה: לאיזה סוג מרצפות כדאי לעשות פוליש?

כמה עולה לעשות פוליש? כמה זמן אחרי הפוליש המרצפות שומרות על הברק?

שאלות מעולות! בישראל פועלות חברות ניקיון רבות שמציעות שירותי פוליש מקצועיים. צריך לשים לב כי גם בתחום הזה רמות המחירים משתנות בהתאם לאיכות העבודה שתקבלו. ישהן מכונות פוליש גדולות ואיכותיות יותר, וישנן מכונות פוליש שכל אחד מאיתנו יכול לרכוש בחנות עשה זאת בעצמך הקרובה לבית, שאז כל עוזרת בית תוכל להפעילן והתוצאות בהתאם.

בגדול, שירות מקצועי של חברת פוליש מנוסה מתחיל בטווח מחירים של החל מ-7 ש"ח לכל מטר רבוע. המחיר עשוי לעלות ולהשתנות בהתאם לסוג הריצוף בבית או במשרד, לפי היקף העבודה וסוג הפוליש שאתם מבקשים לעשות.

ולגבי התוצאות, כולם רוצים שהריצוף ישמור על הברק לאורך זמן רב ככל שניתן. בשביל זה עושים פוליש. אבל גם כאן אין קסמים ואם תתפשרו על חברה בינונית ולא מקצועית, אתם יכולים לגלות כבר אחרי כמה שבועות שהרצפות חזרו למראה העגמומי וחסר הברק.

מצד שני, אם תחליטו לא לבחור את המוצר הזול ביותר בשוק, תקבלו עבודה איכותית יותר, ותוצאות שמחזיקות מעמד גם עד לתקופה של שנה ויותר. אתם מוזמנים לפנות אלינו בשאלות נוספות ואנו נשמח להפנות אתכם אל בעלי מקצוע מתאימים.

ליחצו: למידע נוסף בנושא פוליש באתר של חברת הניקיון מיסטר קלינר!

1 תגובה

6 פינגים

    • שלומי on 14 בנובמבר 2011 at 10:52
    • להגיב

    מאמר מקצועי ונכון,שירותי ניקיון ופוליש בימנו משש חשובים.

  1. […] לאחר הפוליש הרצפה נראית חלקה ומבריקה אך ישנן שיטות פוליש המגינות מפני סכנת […]

  2. […] פוליש – המדריך המלא לעבודה מקצועית […]

  3. […] פוליש – המדריך המלא לעבודה מקצועית ומבריקה! […]

  4. […] פוליש – המדריך המלא לעבודה מקצועית […]

  5. […] פוליש – המדריך המלא לעבודה מקצועית ומבריקה […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.