העוזרת בית שלנו מבריזה, כל פעם עם סיפור אחר…

אם נמאס לכם לשמוע תירוצים מהעוזרת בית, שפעם אחת חולה ופעם אחת נתקעה בגלל שביתה בסופר מרקט או כל תירוץ אבסורדי אחר, הגיע הזמן לשקול שדרוג ועליית מדרגה…

כל מי שמעסיקה עוזרת פרטית מכירה את הבעיה: יום הניקיון הגיע, הבית כבר מלוכלך ואת מחכה בכיליון עיניים לבואה של העוזרת. ואז, ברגע האחרון, היא מודיעה שהיא חולה / הילד שלה חולה / האוטו שלה לא מניע… והיא לא מגיעה… "פנצ'ר" מסוג זה גורם לאכזבה רבה, וגרוע מכך – משאיר את הבית מלוכלך.

הפתרון – חברת ניקיון!

חברת ניקיון מעסיקה עובדי ניקיון רבים, כך שאם אחד חולה, תמיד יהיה מישהו אחר במקומו, והלקוח תמיד יקבל את שירות הניקיון בלי "פנצ'רים" ובלי "ברזים". את יכולה לתאם עם החברה את היום בשבוע שהכי מתאים לך, בשעה שהכי נוחה ולהיות שקטה שהבית יהיה נקי בלי "ברזים" וסיפורי אלף לילה ולילה.

מעבר לכך, קורה לא פעם שהניקיון של העוזרת לא מספק. היא איטית או שהניקיון שלה לא משביע רצון. רבים ישלימו עם רוע הגזרה, מאחר שתהליך חיפוש עוזרת חדשה הינו תהליך מתיש, וקיים גם החשש מלהכניס אדם זר הביתה.

חברת ניקיון (cleaning company) עושה את העבודה בשבילכם בצורה מקצועית, עם ציוד מקצועי (ולא רק מגב סמרטוט ואקונומיקה.

קיראו עוד ובהרחבה על ניקיון בתים

חברה לאספקת שירותי ניקיון מעסיקה עובדים מיומנים ומקצועיים, שכל מטרתם להעניק לך את השירות הטוב ביותר בלי קיצורי דרך ובלי לחפף. החברה אחראית כליך, הלקוח, לאיכות העבודה ומבטיחה שביעות רצון מלאה ותוצאות נקיות ומבריקות באמת.

הייתרון הגדול ביותר בהעסקת חברת ניקיון ולא עוזרת בית פרטית, הוא בכך שהחברה יכולה לבצע עבודות כמו: פוליש, ניקוי שטיחים, הברקת רצפות, ליטוש שיש ועוד! עבודות שאותן עוזרת בית לא יודעת ולא מסוגלת לבצע עבורכם.

קיראו למשל: איך מורידים כתמים מהריצוף בחצר?

אם אינכם מרוצים מהניקיון יש בפני מי להתלונן, וניתן גם להחליף את עובד הניקיון ללא כל מאמץ מצידכם. יתרון נוסף של חברת ניקיון הוא שלעובדיה יש את הידע והמומחיות וכן את הציוד המתאים גם בהתמודדות עם דברים מורכבים מעבר לניקיון הרגיל.

למשל: ניקיון הספות בסלון או המזרונים בחדרי השינה, כמו גם הסרת כתמים קשים באמצעות מכשור מקצועי שלא נמצא בכל בית.

בניגד לכל עוזרת בית, חברת ניקיון תוכל להבטיח לכם שירות קבוע וסדיר, שירות מקצועי ואמין בלי "תירוצים וסיפורים" והכי חשוב שקט נפשי ובית נקי בכל ימות השנה.

אמנם שירות של חברת ניקיון עלול לעלות עוד כמה עשרות שקלים מדי חודש (ואולי אילו 100 ש"ח יותר) בהשוואה להעסקת עוזרת בית בשכר שעה, אך זיכרו כי אין לכם יחסי עבוד מעביד מול חברת הניקיון, בעוד שלעוזרת צריך לשלם ביטוח לאומי, ימי הבראה ואם ימאס לכם ותפטרו אותה, אז גם פיצויי פיטורין.

קיראו בהרחבה על: זכויות עובדת במשק בית

לאור שנים של ניסיון בתחום הניקיון, והרי אנחנו משקיעים בניקיון, כדאי ומומלץ לבעלי דירות ובתים פרטיים להשתדרג ולהשתחרר מהצורך בהעסקת עוזרת בית שסובלת ממצבי רוח וקריזות. חברה מקצועית המעניקה שירותי ניקיון תעשה עבורכם עבודה הרבה יותר טובה ובלי הרבה סיפורים ובלבולי מוח מיותרים.

קיראו מידע מקצועי נוסף בנושא ניקיון.

1 פינג

  1. […] העוזרת שלכם מבריזה פעם אחר פעם? הפיתרון: חברת ניקיון! הק… […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.