האם יש טעם להשקיע בפוליש לרצפה של מפעל?

רבים מבעלי המפעלים תוהים האם יש טעם וצורך לבצע פוליש לרצפת המפעל. נראה כי התשובה לכך היא חיובית, ובהחלט אפשר וכדאי לבצע פוליש במפעלים ובמבני תעשיה גדולים.

ישנן שיטות פוליש מיוחדות למטרות מעין אלה, אשר מעבר לניקיון עצמו יש להן יתרונות נוספים לרצפת המפעל. ריצוף של מפעל או מבנה תעשייתי נשחק במהירות רבה ובצורה קיצונית וזאת מכיוון שכמות מאד גדולה של אנשים דורכת עליו מדי יום.

כמו כן, במפעלים עומדות על הרצפה מכונות גדולות וכבדות, לפעמים גוררים על הרצפה חפצים כבדים הגורמים לשריטות, נוזלים נשפכים ויוצרים כתמים, כך שבסופו של דבר הרצפה לא נראית טוב.

מפעל זוהי סביבת עבודה. בכל סביבת עבודה חשוב לשמור על הניקיון והאסתטיקה של המקום. אז איך בכל זאת עושים את זה?

ראשית מומלץ להיעזר באופן קבוע בשירותיה של חברת ניקיון המתמחה בניקוי מוסדות ומבני תעשיה.

לחברות אלה יש את הידע המקצועי והציוד המתאים לביצוע עבודה זו.

בנוסף, אחת לתקופה, חשוב לבצע פוליש לרצפה המותאם למבנים תעשייתיים.

פוליש זו שיטה של קרצוף עמוק של הרצפה באמצעות מיכשור וציוד מיוחד החודר לעומק האבן המרצפת ומנקה כתמים עמוקים וקשים לניקוי רגיל. בנוסף, מקנה הפוליש בעזרת החומרים היחודיים שכבת הגנה לרצפה מפני פגיעות ולכלוך עתידי.

לאיזה סוג ריצוף אפשר וכדאי לעשות פוליש?

קיימים שני סוגי פוליש המתאימים למבני תעשיה:

פוליש אקרילי (Acrylic Polish): מתאים בעיקר למבנים גדולים, מבני מסחר ותעשיה, מונע היווצרות כתמים, שריטות ופגיעות שונות הנגרמות ממעבר של אנשים רבים וגרירת ריהוט וחפצים כבדים. כמו כן, פוליש אקרילי מאט את התיישנות הרצפה.

פוליש סינטטי (synthetic polishing): בשיטה זו נעשה שימוש בחומרים מיוחדים, בהם אבקת יהלום. הפעולה מתאימה בעיקר למבני תעשיה בהם נעשה שימוש במכונות ומכשור אלקטרוני, חדרי מחשבים וציוד חשמלי.

החומר המיוחד מאפשר הסרת כתמים תעשייתיים ומראה נקי גם למשטחים שהיה נראה כי לא ניתן לנקותם. לאחר ביצוע הפוליש תהיה רצפת המפעל נקיה ומזמינה הן לעובדים והן ללקוחות.

פוליש – המדריך המלא לעבודה מקצועית

האם פוליש מסוכן לילדים?

1 תגובה

    • שלומי on 29 באפריל 2012 at 12:17
    • להגיב

    כיום יש שיטות מרובות לביצוע פוליש במפעלים ואף במבני תעשייה אנו בחברת המומחים נוכל לעזור בהתאם .

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.