שביל הכניסה לבית מלא כתמי טיח וצבע, מה עושים?

במקרים רבים לאחר צביעה של הבית מבחוץ, רחבת הכניסה ושבילי הגישה מתמלאים כתמי טיח וצבע. הניסיונות להסירם באופן עצמאי, בדרך כלל לא צולחים. מה אם כן בכל זאת ניתן לעשות?

אל דאגה, יש פיתרון! הזמנת חברת ניקיון שתבצע ליטוש רצפות (floor polishing). פעולה זו תסיר את כתמי הטיח והצבע, תחדש את מראה הריצוף ותיתן הגנה לטווח ארוך מפני לכלוך חוזר.

לאיזה סוגי רצפות אפשר וכדאי לעשות פוליש?

כתמי טיח וצבע מסירים בדרך כלל בעזרת ליטוש בבד שמיר. מדובר בפעולה עדינה במיוחד. ליטוש בבד שמיר זו השיטה המדויקת ביותר, המיועדת להסרה ומירוק של כתמים ספציפיים, בעיקר כתמים חיצוניים ועקשניים.

השיטה מתאימה במיוחד לשימוש בניקיון לאחר שיפוץ או לאחר בניה, משום שעבודות אלה משאירות אחריהן באופן טבעי לכלוך רב, כמו כתמי צבע או טיח.

במידה ומראה הרצפות נפגע עוד לפני השיפוץ גם מפגעי מזג האויר והזמן, מומלץ להשתמש בשיטות ליטוש חזקות יותר כגון ליטוש ברשת יהלום המיועדת להסרת כתמים קשים במיוחד.

בשיטה זו נעשה שימוש במכונות ליטוש מיוחדות אשר מסירות את כל סוגי הכתמים ומשאירות את הרצפה חלקה כחדשה.

פוליש – המדריך המלא לעבודה מקצועית

בסוף הפעולה ייעשה שימוש בחומר הנקרא סילר (Sealer), המשמש לאיטום והגנה על הריצוף מפני חדירת נוזלים, כתמים ופגעי הזמן ומזג האויר.

במקרים שבהם השיפוץ גרם ללכלוך משמעותי יותר בחצר ניתן להיעזר בשירותי חברת  הניקיון לניקיון החצר כולה. לאחר טיפול עשרת אלפים שכזה לחצר, לא תרצו להיכנס הביתה….

האם פוליש מסוכן לילדים? לחצו לכל המידע בנושא

1 תגובה

3 פינגים

  1. חשוב לציין שתהליך של ליטוש מרצפות אינו מתאים למרצפות מסוג גרניט פורצלן או קרמיקה, ולכן חשוב להתייעץ עם חברת ניקיון מקצועית שיודעת להתאים את סוג הליטוש או הניקוי בכלל, לסוג הריצוף. אחרת אפשר לגרום למרצפות נזקים בלתי הפיכים.

  1. […] אתם אחרי צביעת הבית? שביל הכניסה מלא בכתמי טיח וצבע? לחצ… […]

  2. […] קיראו: כיצד מורידים כתמי צבע וטיח? כל התשובות כאן […]

  3. […] קיראו על: הסרת כתמי צבע וטיח משביל הכניסה לבית (חיצוני) […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.