ככה מנקים תריסי גלילה ישנים וחדשים!

אחת הגולשות באתר שאלה: לאחרונה עברתי לגור בדירה שכורה שבה מותקנים תריסי גלילה, איך ניתן לנקות את התריסים באופן יסודי כך שהם יתנקו גם מבחוץ?

מאחר והשאלה מעניינת ונפוצה, בחרנו לתת הסבר פומבי שיעזור לכל אחד שרוצה לנקות את תריסי הגלילה בביתו, בין אם המדובר על תריסים מפלסטיק, אלומיניום או ברזל לסוגיו.

תריסי גלילה מן הסוג הישן, בהם אין מרווחים גדולים בין שלב לשלב אשר מאפשר ניקיון עם סמרטוט בין השלבים, אכן קשים לניקוי, בעיקר אם אין גישה ישירה אל החלון מבחוץ, כמו בדירת גן לדוגמא, או דרך המרפסת לסלון.

השיטה הטובה ביותר לניקוי של החלק החיצוני של תריסים מסוג גלילה הינה על ידי פתיחה של ארגז התריס, ומשיכה של התריס בחלקים בכל פעם – כך ניתן למעשה להגיע אל החלק החיצוני של התריס ולנקות אותו על ידי מים וסמרטוט.

הספה בסלון מלאה כתמים?

כמו כן, רצוי להחזיק בבית מקל גמיש לניקוי תריסים. המדובר על מוט בעל גמישות יחסית, המתקפל באחד מקצותיו ויכול להכנס בסדקים שבין התריסים, בשעה שהתריס פתוח.

כך ובעזרתו של מוט הניקוי ניתן להגיע לחלקים חבויים ולנקות אבק בצורה מיטבית.

שימו לב כי ניתן לנקות תריסים גדולים, העמידים בפני מים והווצרות חלודה, באמצעות צינור מים או שפריצר חזק. בדרך כלל המדובר על תריסים במרפסת או חלונות גדולים במיוחד, עליהם ניתן להשפריץ מים מבלי להרטיב את כל הבית.

אין כל הכרח להשתמש בסבון או חומרי ניקוי, אבל אם התריסים מזוהמים – זה לא יכול להזיק כל עוד תתאימו את סוג חומר הניקוי לתריס שלכם (פלסטיק, עץ, אלומיניום…)

קיראו עוד: טיפים לניקיון הבית!

אם בביתך תריס אלומיניום או ברזל, אין כל חשש לנקות את התריס גם באמצעות מטאטא, אך כאמור, השימוש במוט הפלא שנועד לניקוי תריסים הרב היותר יעיל.

מאחר וישנם אנשים אשר פעולת ניקוי זו קשה עליהם ולעיתים אף בלתי אפשרית, מומלץ להזמין פעם או פעמיים בשנה חברת ניקיון מקצועית שאנשיה יבצעו עבורך את פירוק ארגז הגלילה של התריס וינקו אותו באופן יסודי.

ישראלים רבים אוהבים לנקות ביסודיות בתקופות של לפני חג הפסח או לפני הקיץ החם. אנחנו ממליצים לכם לקבל כמה הצעות מחיר לפירוק וניקוי תריסי הגלילה לפני שבחרו בחברה שתעשה את העבודה עבורכם. בקשו המלצות וממליצים – אל תתביישו.

אנחנו יכולים לספר כי הניקוי היסודי באמצעות חברה מקצועית, משפר את מראה התריס ושומר על מנגנון ההרמה שלו פעיל ותקין לאורך שנים.

אנחנו משקיעים בניקיון!

יש לכם שאלות על ניקוי תריסי גלילה ישנים או חדשים? אל תהססו לפנות אלינו!

מידע נוסף: איך שומרים על דק מעץ בחצר?

 

לאחרונה עברתי לגור בדירה שכורה שבה מותקנים תריסי גלילה, איך ניתן לנקות את התריסים באופן יסודי כך שהם יתנקו גם מבחוץ?

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.