איך ננקה מסך LCD מבלי לגרום נזק?

בעולמנו היום אנו מוקפים במסכי LCD – מסך המחשב, מסך הטלוויזיה, מכשיר ה – Gps או מחשב הכף יד, אם לא נדע איך לנקות אותם נכון אנחנו עלולים לעשות נזק, ריכזנו עבורכם את כל הטיפים החשובים שצריך וכדאי לדעת לפני שניגש למלאכת הניקוי, היכנס/י למדריך המלא…

מסך ה – LCD שברשותכם צובר המון אבק? קראו לפני שאתם מתחילים במלאכת הניקוי…

מסכי LCD בבית וגם במשרד נפוצים ביותר בימינו וקיימים בטלוויזיות, במחשבים, מחשבי כף יד, GPS ועוד..

טלויזיות בעלות מסך שטוח נוטות לצבור הרבה מאוד אבק ולכלוך, זאת כתוצאה מהחשמל הסטטי של המסך. תוך ימים אחדים ישנה שכבה נוספת היושבת על המסך של הטלוויזיה או המחשב החדש שכבר נראה כאילו עברו שנים מהפעם האחרונה שנוקה.

בדרך כלל, כשנבחין בשכבת האבק על המסך, ניקח את המטלית או סמרטוט הנמצאים בקרבת מקום ונעבור עליו, אנחנו לא היינו ממליצים לעשות כך. מסכים אלה עשויים מזכוכית ושכבת ציפוי חיצונית עדינה ביותר ובקלות יכול להיגרם נזק בלתי הפיך.

גם משטחי נירוסטה צריך לדעת איך לנקות… היכנס/י לקרוא

אז איך ננקה מבלי לשרוט או לגרום נזק בלתי הפיך? להלן המדריך המלא:

ניקוי מסכי LCD

למעשה, פעולת הנקיון של מסכי פלזמות או מסכי LCD  הינה פשוטה ביותר, אך יש לבצע אותה בעדינות מאחר ומדובר במוצרי חשמל יקרי ערך.

כל שעליך לעשות בכדי להסיר את קרדיט האבק מן המרקע באופן הטוב ביותר וללא השארת סימנים, הוא להתשמש במטלית מיקרופייבר ללא סיבים.

אין להרטיב את המטלית או להתיז על המסך כל חומר אחר. במידה ואת/ה מעוניין להשתמש בחומר ניקוי, ישנם חומרי ניקוי במיוחד למסכים אלו.

קיימים חומרי ניקוי המיועדים במיוחד למסכי LCD בצורת ג'ל או נוזל מיוחד המורכב מ 50% מים ו 50% תרכובת isopropyl. אל תשתמש/י  במגבת או במגבת נייר או כל טישו מאחר ואלו ישאירו סימנים וסיבים על גבי המרקע.

בטרם את/ה מתחילים את פעולת הניקוי יש לכבות את המסך, אל תרססו את חומר הניקוי ישירות על המסך אלא על המטלית מיקרופייבר המיוחדת.

עברו על המסך בתנועות עדינות מאוד וסיבוביות. גם במקרים של כתמים עקשנים כמו כתמי קפה או מזון אל תתפתו להפעיל כח והמשיכו בתנועות סיבוביות עדינות.

טיפים חשובים נוספים לניקוי מכשירי החשמל…

לפני הדלקת המסך וודאו שהחומר התייבש. מומלץ להסתכל בהוראות היצרן של המסך LCD.

קיימות ערכות המיועדות לניקוי מסכי LCD בצירוף מטלית מיקרו פיבר וחומר מיוחד. ערכות רבות כוללות גם מברשת עדינה להסרת האבק הטובה לשימוש מסביב לכפתורים ואיזורי הפעלה.

בשום מקרה אל תשתמשו במים רגילים, אל תרססו חומר ניקוי ישירות על המסך, אל תשפשפו חזק ואל תשתמשו במטלית רגילה או עיתון.

רוצים לדעת עוד על נקיון הבית? כל מה שצריך לדעת על נקיון מא' ועד ת'

כשהבית כולו צריך נקיון יסודי – איפה מתחילים לנקות?

מתלבטים בין מנקה לחברת נקיון לבית? כל היתרונות והחסרונות

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.