איך מנקים משטחי נירוסטה?

בתקופה האחרונה קיבלנו לא מעט שאלות שלכולן מכנה משותף, כאשר הגולשים שואלים ומבקשים לקבל טיפים בנושא ניקוי משטחי נירוסטה. אז הנה כמה כללים חשובים…

חשוב להבין לפני הכל כי נירוסטה הנה פלדת אל חלד, ומשטחי נירוסטה נפוצים מאד כחלק מעיצוב הבית, ובעיקר במטבחים. בין השאר ניתן למצוא מקררים ותנורים בציפוי נירוסטה, שולחנות, משטחי עבודה לחיתוך מזון ועוד.

מה שהיה בעבר חומר ששימש בעיקר מטבחים מוסדיים רבים (זוכרים את המטבח בבסיס הצבאי שלכם?) עבר להיות נחלם של מעצבי פנים ובעלי בתים, שאוהבים את המראה של הנירוסטה והיא נמצאת בשימוש בבתים ובתי עסק רבים.

לאור השכיחות הגדלה והולכת של השימוש בפלדת האל-חלד, אנו מקבלים לא מעט פניות מגולשים שרוצים לדעת איך הכי טוב לנקות את משטחי העבודה העשויים מנירוסטה.

קבלו: טיפים לניקיון הבית מאלף ועד ת!

בחנויות העשה זאת בעצמך וברתות הסופרמרקטים השונות יש מגוון רחב של תכשירי יעודיים, אך למרבה הפליאה, אנו סבורים כי אין כל צורך לנקות את משטחי הנירוסטה שלכם באמצעות חומר ניקוי מיוחד ויקר.

על אף העובדה שנירוסטה הוא חומר עיצובי מרהיב, טביעות האצבעות וכתמי שמן נראים עליו בקלות רבה. לנירוסטה יש להתייחס בעדינות ובזהירות כאשר מנקים אותה, וזאת בכדי למנוע הופעה של שריטות על גבי המשטח. במיוחד כאשר מבקשים לבצע ניקוי יסודי של מכשירי חשמל.

מומלץ מאוד לא לנקות את משטחי הנירוסטה בחומרים מרוכזים וחזקים העלולים לפגוע בה. שימוש במטלית לחה וייבוש באמצעות מגבת או מגבת נייר יבשה יעשו את העבודה. אפשרות נוספת היא להשתמש בנוזל לניקוי חלונות או בנוזל עדין לניקוי כלים, אשר ימחקו עקבות של טביעות אצבע ושמן.

אם בכל זאת יש כתמים קשים יותר לניקוי, ניתן לרכוש מוצרים ייעודיים לניקוי משטחי נירוסטה, הקפידי לעקוב אחר הוראות היצרן כפי שהן מצויות על גבי התווית.

במטבחים תעשייתיים נעשה שימוש בחומר ניקוי המגיע בצורת תרסיס של חברת 3M ומשמש להברקה וניקוי משטחי הנירוסטה. בדיקה שביצענו גילתה כי השימוש בתרסיס אכן יעיל ואתם יכולים להשיגו ברשתות השיווק המובילות.

העוזרת שלך מבריזה מהעבודה?

יש לך שאלות על ניקיון? אל תהסס/י לפנות אלינו!

2 פינגים

  1. […] מידע מקצועי » איך מנקים משטחי נירוסטה? 6 במאי 2012 – […]

  2. […] קיראו בהרחבה: ניקוי משטחי נירוסטה […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.