הריצוף בחצר מלא כתמים ולא נראה טוב – מה עושים?

חצר הבית שלכם לא פחות חשובה מהסלון. למעשה, בעלי בתים פרטיים מבלים הרבה שעות בחצר עם המשפחה וחברים, אז למה שהחצר לא תראה טוב כמו הסלון בבית שלכם?

החצר היא המקום שבו אנחנו מארחים אורחים, או סתם רוצים להתרווח להנאתנו ולהתחמם בשמש. חשוב לנו שגם החצר, כמו הבית תראה מטופחת ויפה.

רבים חושבים כי ניקיון אמיתי של אבן ריצוף בחצר (למשל גרנוליט או אבן טבעית) הוא משימה בלתי אפשרית, ושברגע שהרחבה התיישנה והתלכלכה לא ניתן לשפר את המראה שלה. זו טעות נפוצה ולא צריך להכנע למראה מרצפות דהויות או כאלה שספגו לכלוך ו/או כתמי שמש לאורך השנים.כתמים ולכלכוך על ריצוף בחצר

קיראו עוד בנושא: כתמים (ולא רק על בגדים)

אמנם לעיתים ניתן ומי שרוצה לנקות לבד את הריצוף בחצר יכול לנסות לעשות את זה לבד. אם המדובר בריצוף סטנדרטי, כמו המרצפות בבית, ניתן לעשות שימוש במגוון חומרי ניקוי יעודיים וחזקים שיכולים לעשות את העבודה, אבל לא תמיד זה מספיק.

צריך גם לזכור כי שימוש לא מבוקר בחמורי ניקוי חזקים עלול להחמיר את מצב הריצוף שלכם ולגרום לכתמים בלתי הפיכים.

אם החלטתם כי הניקוי הזה גדול עליכם, ולפני שמזמינים רצף… ניתן לפנות אל חברת ניקיון מקצועית שמציעה שירותי ניקוי ריצוף חוץ – שיש, גרונליט, חלוקי נחל, משטחי בטון וכל סוג ריצוף אחר שאנשים משתמשים בו בחצרות.

על ידי שימוש במכונות מתאימות ניתן יהיה לשפר ולהחזיר את מראה הריוץ בגינה לימיו כקדם. פשוט מאד: כאשר משתמשים במכונה מקצועית ולא במגב, כמו גם בחומרים תעשיתיים מתאימים, זה נראה ומרגיש אחרת לחלוטין.

בדרך כלל תשתמש חברת הניקיון במכונת פוליש (polish) ו/או קיטור (steam), שהן מכונות בעלות עוצמה רבה ומסוגלות להסיר כתמים קשים ולחדש את מראה האבן למרות ועל אף פגעי הזמן ושינויי מזג האוויר שהשאירו את חותמם.

שימו לב: בעת החיפוש אחר חברה מתאימה שתוכל לנקות את המרצפות ברחבה שבחצר, הקפידו על כך שיעשה שימוש בחומרים שאינם רעילים לבעלי חיים ובני אדם. כמו כן, צריך להקפיד שלא לפגוע בצימחיה (דשא, עצים, פרחים, שיחים וכו) על ידי שימוש בחומרים רעילים שאינם ידידותיים לסביבה.

5 פינגים

  1. […] קיראו בהרחבה: איך מורידים כתמים מהריצוף בחצר? […]

  2. […] קיראו למשל: איך מורידים כתמים מהריצוף בחצר? […]

  3. […] ומראה הרצפות נפגע עוד לפני השיפוץ גם מפגעי מזג האויר והזמן, מומלץ להשתמש […]

  4. […] הריצוף בחצר מוכתם ולא נראה טוב – מה עושים? […]

  5. […] קיראו עוד: הריצוף בחצר מלא כתמים ולא נראה טוב? […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.