האם חברות ניקיון מנקות חניונים?

בעלי חניונים מתלוננים פעמים רבות כי אף על פי שהם נעזרים במנקה, הם חשים כי החניון שלהם כל הזמן מלוכלך. האם חברות ניקיון מנקות גם חניונים ומה הן עושות אחרת מהמנקה?

עבור בעלי חניונים, החניון הוא הפרנסה. ככל שהוא יראה טוב יותר כך הוא יזמין אליו יותר לקוחות. עובדה זו נבדקה והוכחה פעמים רבות, ונראה כי הניקיון משפיע על החלטת הנהג להשתמש בשירותי החניון, בין אם במודע ובין אם לאו.

בעל חניון? כדאי לבצע בהדברה

הנהג, גם אם הוא לא מודע לכך, תמיד יעדיף לחנות בחניון המזמין יותר, שסימוני הכביש בו ברורים ושהוא נקי מכתמי שמן, פיח ולכלוך שזורקים הנהגים והולכי הרגל.

החניון, בהיותו מקום ציבורי ורחב שעוברים בו כלי רכב ואנשים רבים מתכלכך בקלות.

לכלוך שכזה הינו לכלוך קשה לניקוי. למעשה, אין זו עבודה המתאימה למנקה אחד.

גרים בבית משותף? על תוותרו על תחזוקת בניין

ניקוי חניונים (Parking Lot Cleaning) צריך להיעשות על ידי חברת ניקיון מקצועית. החברה מביאה צוות עובדים בעלי ניסיון בניקוי חניונים.

עובדי הניקיון מגיעים עם ציוד וחומרים מיוחדים לניקוי כתמי השמן והפיח כגון מכונת קיטור ודטרגנטים המיועדים לכתמים ולכלוך מסוג זה.

הניקיון יהפוך את החניון לאסתטי יותר וימנע ריחות לא נעימים. צוות החברה גם יחזק את סימני הכביש כך שהחניון יראה ברור, מושקע ומזמין. ולא פחות חשוב – בטיחותי.

בכל מה שקשור לפרנסה ולבטיחות לקוחותיך אל תחסוך. הזמן מספר פעמים בשנה צוות מקצועי לניקיון החניון. באופן זה תבטיח את נאמנותם של לקוחותיך, אשר ירגישו כי יש תמורה הולמת בעד כספם.

אילו שירותי ניקיון כדאי לשכור לגן אירועים?

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.