השיפוצים בדירה נגמרו – איך מתחילים לנקות?

קודם כל תתחדשו ומזל טוב! אחרי שמשקיעים כסף, זמן ומאמץ בשיפוצים רוצים שהבית ייראה "מיליון דולר". חדש ומבריק. ניקיון עצמאי לא מספיק במקרים כאלה וחשוב לדאוג להזמין חברת ניקיון מקצועית שתעשה עבודה יסודית

לאחר השיפוץ נשאר לכלוך רב, מסוגים שונים כמו: כתמי טיח וצבע או אבק ונסורת עץ. הלכלוך מתפזר בכל חללי הבית, במקומות גבוהים ולא נגישים ובפינות נסתרות, מכסה את הריהוט, ונספג בריפוד של ספות הסלון והמזרונים.

קודם כל תתחדשו ומזל טוב! אחרי שמשקיעים כסף, זמן ומאמץ בשיפוצים רוצים שהבית יראה "מיליון דולר". חדש ומבריק. ניקיון עצמאי לא מספיק במקרים אלה, משום שלאחר השיפוץ נשאר לכלוך רב, מסוגים שונים כמו: כתמי טיח וצבע או אבק ונסורת עץ.

הלכלוך מתפזר בכל חללי הבית, במקומות גבוהים ולא נגישים ובפינות נסתרות, מכסה את הריהוט, ונספג בריפוד של ספות הסלון והמזרונים.iStock_000012322496XSmall

הפיתרון הוא הזמנת חברת ניקיון, המצויידת בציוד וחומרים יחודיים ומקצועיים שאין בכל בית. חברה המנוסה בביצוע ניקיון לאחר שיפוץ יודעת איפה המוקדים הבעייתיים ואיך להתמודד איתם. תחילה מבצעים ניקוי יסודי של הבית עצמו מאבק ושאריות של השיפוץ.

אחר כך יבוצע ניקיון של הריפודים המזרונים והשטיחים באמצעות ציוד מיוחד שלאחריו הם יראו כחדשים. לסיום, מומלץ לעשות פוליש לריצוף. פוליש זו שיטת קרצוף עמוקה לרצפות אשר לאחריה הרצפה מבריקה ונוצצת, והבית יראה בדיוק כמו שחלמתם!

דת בציוד וחומרים יחודיים ומקצועיים שאין בכל בית. חברה המנוסה בביצוע ניקיון לאחר שיפוץ יודעת איפה המוקדים הבעייתיים ואיך להתמודד איתם. תחילה מבצעים ניקוי יסודי של הבית עצמו מאבק ושאריות של השיפוץ.

אחר כך יבוצע ניקיון של הריפודים המזרונים והשטיחים באמצעות ציוד מיוחד שלאחריו הם יראו כחדשים. לסיום, מומלץ לעשות פוליש לריצוף.

פוליש זו שיטת קרצוף עמוקה לרצפות אשר לאחריה הרצפה מבריקה ונוצצת, והבית יראה בדיוק כמו שחלמתם!

קיראו עוד בנושא בתים

1 פינג

  1. […] מתאימה במיוחד לשימוש בניקיון לאחר שיפוץ או לאחר בניה, משום שעבודות אלה משאירות אחריהן באופן […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.