כיצד ניתן לשפר מראהו של שביל גרנוליט?

אם השקעתם בגרנוליט, ודאי רציתם כניסה יפה ומרשימה לביתכם. שביל דהוי או מוכתם אינו מוסיף ליפי הכניסה או הבית.  כיצד אם כן ניתן לשפר מראה של שביל עשוי מגרנוליט שדהה ואיבד מיופיו לאורך השנים? והאם בכלל יש משהו שאפשר לעשות?

מסתבר שכן! אומנם הגרנוליט, מעצם היותה עומדת בחוץ, חשופה לפגעי מזג האויר כמו גשם או שמש הגורמים לה להיראות עם הזמן דהויה ולאבד מיופיה.

אך ישנה שיטה מיוחדת לניקוי גרנוליט (Granolith Cleaning), אם כי היא מעט מורכבת ועל כן מבוצעת אך ורק על ידי חברות ניקיון, באמצעות מומחים לנושא.

ניקוי הגרנוליט דורש עבודה מקצועית כאמור, מאחר והגרנוליט בנויה מאבני חצץ קטנות מאד וצפופות. בין אבני החצץ רווחים רבים וצרים אשר בתוכם מצטברים האבק והלכלוך.

מאפיינים אלה של הגרנוליט הופכים אותה לסוג הריצוף הקשה ביותר לניקוי מבין כל סוגי הריצוף האחרים.

אתם אחרי צביעת הבית? שביל הכניסה מלא בכתמי טיח וצבע? לחצו כאן לכל הפתרונות

שתי שיטות ניקוי הן השכיחות ביותר בניקוי גרנוליט: ניקוי באמצעות מכונת פוליש וניקוי באמצעות מכונת קיטור. שתי השיטות טובות ויעילות. דרושים ידע ומיומנות על מנת להתאים את שיטת הניקוי לסוגי הלכלוך והפגעים במשטח הנתון.

עם תום הניקוי, מומלץ לצפות את משטח הגרנוליט בחומר אקרילי שהינו חומר איטום. הציפוי מגן על המשטח לאורך זמן, מונע הישנות פגעים, חדירת נוזלים והכתמה.

פוליש – המדריך המלא לעבודה מקצועית ומבריקה!

כמו כן, האיטום משמר את הצבע ויוצר מראה חדש ורענן. על מנת לשמור על התוצאות לאורך שנים, מומלץ לחזור על הפעולה אחת לכ-3 שנים, כך תזכו לשביל וכניסה בעלי מראה חדש ומזמין לביתכם!

מתי מומלץ לעשות הדברה? אחרי ניקיון או לפניו? לחצו לכל המידע בנושא

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.