אילו שירותי ניקיון כדאי לשכור לגן אירועים?

רבים מבין בעליהם של גני אירועים מתלבטים לגבי ניקיון המקום: האם להשתמש בעובדי המקום גם לניקיון או לשכור חברת ניקיון?
לגבי התשובה הזאת בכלל אין ספק.  ברור שגן אירועים שמכבד את עצמו ישקיע בחברת ניקיון מקצועית שמתמחה בניקיון גני אירועים. מדובר במשימה מורכבת הכוללת בתוכה הרבה דברים ותחומים.

שמחה כחתונה היא אירוע המשאיר אחריו לכלוך רב: שאריות מזון על הרצפה, כתמי יין וכן מהפכה מבחינת מראה האולם.

כמו כן יש הרבה מאד עבודת ניקיון: כלים, רצפה, שולחנות, הגן עצמו ועוד ועוד.

לחצו כאן למדריך המלא להסרת כל סוגי הכתמים

האירוע נגמר בדרך כלל בשעות הקטנות של הלילה והעובדים כבר מותשים לאחר ששירתו נאמנה את לקוחותיכם כל אותו לילה. הם לא יעמדו במשימה של ניקיון כל כך מורכב. מה גם שאתם חייבים שהמקום יבריק לקראת היום שלמחרת בו יש לכם עוד אירוע.

ניקיון המקום הוא כרטיס הביקור של גן האירועים. על כן כדאי שהוא ייעשה מיד לאחר האירוע או לכל הפחות בשעות הבוקר המוקדמות, כי במהלך היום יגיעו מתעניינים ששוקלים לחגוג בו את האירוע שלהם והם חייבים לראות אולם מבריק, נקי ומרשים.

האם אפשר להזמין חברת ניקיון לאירוע חד פעמי? לחצו לקריאה

חברת ניקיון יכולה להגיע גם בשעות הקטנות של הלילה אחרי שאחרון האורחים עזב. עובדי חברת הניקיון רעננים ומנוסים בעבודה הספציפית הזו. הם יאספו את הלכלוך, ישטפו את הכלים, ינקו את הגן והריהוט ויחזירו אותו למצבו ההתחלתי.

ישנן גם עבודות תקופתיות שבעלי גן אירועים חייבים לעשות כגון פוליש – ליטוש הריצוף של הגן. ריצוף שכל כך הרבה אנשים דורכים עליו ורוקדים עליו מדי יום חייב ליטוש וחידוש אחת לכמה זמן.

לאיזה סוג ריצוף אפשר וכדאי לעשות פוליש? לחצו לכל המידע

אם יש לכם כיסאות וספות מרופדים בגן, הם זקוקים לניקוי קבוע. חברות ניקיון מצויידות בציוד המתאים לניקוי רהיטים אלה ויקחו על עצמן את האחריות על שמירת הריהוט וניקיונו.

על חברת ניקיון אפשר לסמוך שתגיע באופן קבוע ושתמיד יהיו לה עובדים זמינים. בעלי גן אירועים המעסיקים כל כך הרבה עובדים, לא צריכים להתעסק גם עם עובדי הניקיון. את כאב הראש הזה לוקחת על עצמה חברת הניקיון, ומבטיחה כי גן האירועים יראה תמיד במיטבו.

חברת ניקיון במקום עוזרת בית – מדוע לא בעצם? לחצו לקריאה

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.