החלונות בבניין המשותף שלנו מלאים אבק…

כל מי שגר בבניין משותף רב קומות או מי שהמשרד שלו נמצא בקומה גבוהה של גורד שחקים, יודע ומכיראת הבעיה של חלונות מלאי אבק, מהצד החיצוני שלהם. אז מה עושים? מי מנקה חלונות בקומה 20?

נתחיל משאלה שקיבלנו מאחת הגולשות באתר: אני גרה בבית פרטי עם חלונות גדולים. אני מאד מתקשה לנקות אותם. שמעתי שחברות ניקיון נותנות שירות מיוחד לניקוי חלונות. במה הוא שונה ממה שאני עושה לבד? אילו דברים אתם ממליצים לי לעשות כדי לשפר את ניקיון החלונות?

ניקוי חלונות (window cleaning) הוא התמחות בפני עצמה וגם משימה לא פשוטה. לא כל עקרת בית או כל עוזרת יכולות לנקות את החלונות כמו שצריך. לפי מה שאת מספרת, כנראה השקעת בחלונות יפים וגדולים. צריך כמובן לזכור כי גם אם את מנקה בעצמך את החלונות בתוך הבית, פעולת הניקוי החיצוני של חלונות בגובה כמה קומות יכולה להיות מורכבת, מסוכנת ולא מומלץ "לנסות את זה בבית".

ניקוי חלונות בגובה צריך להעשות על ידי מומחים, בעלי ידע, ניסיון ומכשור מתאים.

השקעה כזו מחייבת ניקיון ותחזוקה קבועים מכיוון שהזנחה עלולה לגרום לכתמים על החלון, לבליה והתיישנות של המסילות והבידוד כך שמים ורוח עלולים לחדור דרכו ומראהו יפגע.

חלונות גדולים ולא נקיים לא מוסיפים יופי לבית…ישנן פעולות קבועות שאת יכולה לעשות בעצמך בניקיון השוטף של החלונות, אך במידה ומדובר בחלונות גדולים ויקרים, מומלץ באופן קבוע, פעמיים עד ארבע פעמים בשנה להזמין בנוסף חברת ניקיון לביצוע ניקוי חלונות מקיף.

באופן עצמאי ניתן לנקות את החלונות באמצעות חומרי הניקוי הנמצאים בשוק. מומלץ להסיר את החומרים מהחלון בעזרת מגב ואחר כך לנקות בעזרת נייר סופג את סימני הסבון והניגוב.

מומלץ להימנע משטיפת החלון במי ברז מכיוון שהם עלולים להשאיר סימנים על החלון והוא לא יראה נקי. חברת ניקיון מקצועית תערוך לחלונות ניקוי מקיף יותר אשר יכלול הסרת החלון ממקומו, ניקוי יסודי משני צדדיו, ניקוי המסילות והמסגרת והחזרתו למקום.

באופן זה החלונות יראו תמיד נקיים ויפים, וישמרו לאורך זמן. אפשר להחליט שעושים את ניקוי החלונות למשל בראש השנה ובפסח ולשלב את ניקוי החלונות עם ניקוי דירה מקיף. כך שכשתשבו לארוחת החג, תשבו בבית נקי ומבריק מכל פינותיו.

ולפני סיום, אם אתם גרים בקומה גבוהה או שיש לכם משרדים בקומה גבוהה של גורד שחקים, אתם חייבים לדאוג לנקות את החלונות מבחוץ כמה פעמים בשנה. האבק והפיח שמצטברים לא נראים טוב לדיירי הבית, האורחים או המבקרים במשרד. ניקיון חלונות בגובה נעשה על פי רוב באמצעות סנפלינג ותמיד רק על ידי מקצוענים בתחום.

אנחנו משקיעים בניקיון! יש לכם שאלות? פנו אלינו ונעשה הכל בשביל לעזור.

1 פינג

  1. […] לחצו לקריאה נוספת בנושא: ניקוי חלונות בבניין משותף מה ההבדל בין חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה לבין הרגילים? […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.