איך מנקים כתם קפה ממזרון?

נכון שלשתות קפה במיטה זה פינוק אמיתי? אך אם הקפה נשפך, זה כבר סיפור לא נעים ומאד קשה לניקוי…

הבעיה עם נוזל הנספג במיזרון היא שלא רק שהוא יוצר כתם לא יפה, אלא שהוא חודר לעומק וגורם נזק לריפוד. במצב זה מאד קשה עד בלתי אפשרי לנקות לבד את הנזק.

את ההתמודדות עם הכתמים והלכלוך אפשר לחלק לשניים: ישנן כמה פעולות שניתן לעשות לבד כדי למנוע החמרה וזיהום ולצמצם נזקים, וישנן פעולות הדורשות חברת ניקיון מקצועית בעלת ידע וציוד מתאים.

מכיוון שהמיטה היא המקום בו אנחנו מבלים חלק ניכר משעות היום, מיזרון נקי הוא הכרח ולא מותרות. מה עושים?! באופן שוטף, מומלץ פעמיים בשנה לעשות את הפעולה הבאה: לפזר אבקת סוכתם קפהדה לשתיה, להשהות אותה כמה דקות ואחר כך לשאוב היטב בעזרת שואב האבק הביתי. את אותה פעולה כדאי לעשות גם על הצד השני.

פעולה זו מסייעת לצמצום האבק והתפתחות קרדית האבק המזיקה לבריאות. ניקוי כתמים וניקוי עמוק דורשים הזמנת חברת ניקיון לביצוע ניקוי מזרונים (mattress cleaning).

מאחר ולא ניתן לנקות כתמים על המיזרון בעזרת חומרי ניקוי ביתיים העלולים להזיק לו, דרושים לכך ציוד וחומרים מיוחדים החודרים לעומק סופחים את הלכלוך ויונקים אותו החוצה.

לאחר ניקוי מקצועי ייעלמו הכתמים ועמם הריחות והזיהום, והמזרון יהיה נקי מבפנים ומבחוץ. ובפעם הבאה, אולי כדאי לחשוב פעמיים לפני שמביאים את הקפה למיטה?!

איך מורידים כתמים של קפה?

הספה בסלון מלאה כתמים? הקליקו לכל הטיפים לניקוי ספות

בואו לדעת יותר מה זה בדיוק: סודה לשתיה

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.