פשוט לנקות חלונות בלי סימנים!

גולשים רבים פונים ושואלים איך אפשר לנקות חלונות זכוכית או ויטריניה בחנות מבלי להשאיר עליה סימנים? למרות שאנחנו דואגים לענות לכל הפונים באופן אישי, בחרנו להסביר ולענות גם באתר, שכולם יכולו להנות ולנקות!

יעלה מהדרום שואלת: איך אפשר לנקות חלונות בלי להשאיר סימנים? יש לי ויטרינה גדולה ביציאה אל המרפסת, ולמרות שאני מאוד משתדלת לנקות בצורה אחידה, תמיד נשארים עליה סימני הניגוב. יש לכם טיפים?

יעלה וכולם, כן, התשובה חיובית – יש לנו כמה טיפים שיכולים לעשות לכולם את החיים יותר קלים ולהפוך את הזכוכיות בבית להרבה יותר נקיות ושקופות.

לניקוי חלונות בצורה אחידה יש 2 טריקים פשוטים שכל אחד יכול ליישם בבית בלי הרבה מאמץ. הטריק הראשון הוא למעשה אותה שיטה שבה ההורים שלנו וההורים שלהם ניקוי חלונות זכוכית – באמצעות עיתונים ישנים.

קיראו עוד: טיפים לניקיון הבית!

הדרך הכי פשוטה וזולה שעובדת כבר כל כך הרבה שנים היא לנקות את חלונות הזכוכית בבית (או ברכב) באמצעות מים ונייר עיתון.

לאחר שמשפרציים על החלון שאותו רוצים לנקות מים או מים עם מעט חומר ניקוי חלונות, פשוט לוקחים נייר עיתון של אתמול (או ישן יותר) ומנקים את החלון עד לייבשו מוחלט.

נייר העיתון אינו משאיר סימני ניגוב כל עוד אתם עושים שימוש בנייר עיתון יבש ולא כזה שספוג במים. כמו כן, העיתון אינו מתיר אחריו חלקיקים כמו במקרה של ניקוי בעזרת מטלית זולה.

יבוש וניקוי קצר יותר את החלון או הויטרינה בבית נקיה ומבריקה – ללא סימני מריחה וניגוב.

הדרך השניה היא לצאת ולרכוש מטלית איכותית שמתאימה במיוחד לניקוי חלונות.

אחת כזאת ניתן לרכוש בכל סופר מרקט ובכל חנות לאביזרי רכב.

המדובר על מטלית מבד עבה במיוחד או דמוי עור, והכי חשוב – זהו חומר בעל צפיפות סיבים גדולה במיוחד.

מטליות אלה המיועדות לניקוי משטחי זכוכית, שולחנות זכוכית, חלונות ראווה, ויטרינה, דלתות הזזה וכמובן חלונות – אינן שורטות, אינן משאירות סיבים או כתמי ניגוב על משטח הזכוכית שאותו אנחנו מבקשים להבריק.

במידה ועל החלון יש כתמי שומן קשים או כתמים אחרים מעבר לאבק שצטבר, ניתן לנקות את החלון עם ספוג עדין שספוג במים. בדרך זאת יעלמו הכתמים הקשים יותר ולאחר הניקוי הראשוני בעזרת ספוג עדין, ניתן להבריק את החלון ולייבש אותו באחת השיטות שציינו – נייר עיתון או מטלית מיוחדת.

אנחנו משקיעים בניקיון ומבטיחים ששתי השיטות שפירטנו לעיל יעזרו לך להשיג תוצאות מעולות, חלונות מבריקים ומשטחי זכוכית נקיים במיוחד וללא כתמים. רק תנסו.

קיראו עוד בנושאים קרובים:

ניקוי חלונות בבניין משותף או בניין משרדים
לנקות חלונות בגובה – ניקוי בסנפלינג
איך מנקים תריסים ותריסי גלילה?

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.